https://docs.google.com/file/d/0B5eWslj9QE5rTG5kN1FQRTVyaFk/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B5eWslj9QE5rMlFhb0NkX19Yblk/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B5eWslj9QE5rRGZtMWdSclFHWWc/edit?usp=sharing
20.02 проводила 2 уроки, на 3му українську мову у 8- Б, на 5-му украінську літературу у 8-Б. Урок мови вдався, я проаналізувала всі зауваження, зроблені на попередніх уроках, спробувала виправити всі свої помилки. Здається, все вийшло. А вот література- це просто ЖАХ. Коли клас у повному складі - 30 осіб - вони зовсім шалені . Мене вони не слухали, а перекрикувати я їх не збиралась, із того, що було заплановано зробити на уроці, ми виконали не все! На уроці я постійно спостерігала "літачок", що літає над моєю головою, телефони під партами та постійний гомін - і нічого не можливо було з цим поробити. Це не діти, а якісь МОНСТРИ. Учора я нічого не писала у блог, тому що не було сил і було забагато негативних думок.
Але сьогодні я радію, тому що цей жах закінчився після 3го (останнього уроку укр. літ. ). Ми продовжили на уроці розбирати трагікомедію "Сто тисяч". Учні практично нічого не відповідали, тому що не чітають і взагалі нічого не хочуть робити! Ну мені вже однаково, якщо не хочуть, то це їх проблеми!
Взагалі усі 3 тижня практики були досить цікаві та корисні, тільки ось література підвела. Її я проводила вперше, тому мабуть і не вдалось на всі 100% зрозуміти, що дітям було б цікаво.
https://docs.google.com/file/d/0B5eWslj9QE5rMlFhb0NkX19Yblk/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B5eWslj9QE5rRGZtMWdSclFHWWc/edit?usp=sharing
20.02 проводила 2 уроки, на 3му українську мову у 8- Б, на 5-му украінську літературу у 8-Б. Урок мови вдався, я проаналізувала всі зауваження, зроблені на попередніх уроках, спробувала виправити всі свої помилки. Здається, все вийшло. А вот література- це просто ЖАХ. Коли клас у повному складі - 30 осіб - вони зовсім шалені . Мене вони не слухали, а перекрикувати я їх не збиралась, із того, що було заплановано зробити на уроці, ми виконали не все! На уроці я постійно спостерігала "літачок", що літає над моєю головою, телефони під партами та постійний гомін - і нічого не можливо було з цим поробити. Це не діти, а якісь МОНСТРИ. Учора я нічого не писала у блог, тому що не було сил і було забагато негативних думок.
Але сьогодні я радію, тому що цей жах закінчився після 3го (останнього уроку укр. літ. ). Ми продовжили на уроці розбирати трагікомедію "Сто тисяч". Учні практично нічого не відповідали, тому що не чітають і взагалі нічого не хочуть робити! Ну мені вже однаково, якщо не хочуть, то це їх проблеми!
Взагалі усі 3 тижня практики були досить цікаві та корисні, тільки ось література підвела. Її я проводила вперше, тому мабуть і не вдалось на всі 100% зрозуміти, що дітям було б цікаво.
Це точно монстри,а літочок-цікаво)))
ОтветитьУдалитьОтже,на уроках не сумували)